Fyy vilken äckel!! bläää!

Nää idag mådde lilla nadia inget vidare på väg till jobbet, den här gången så var det inte ångest som jag led av (vilket jag får det varje dag jag går dit) HAHA!                                                                                                                                                               Nää… först så mår jag illa och sen får jag den där spy känslan (to much imformation ;P) sen blir jag yr, fyy fan det var helt sjukt och inte kul, sen sitter en kille framför mig, och försöker ta ”av” (eller hur man nu säger det)  sin tand som sitter lös, and that was nasty!.. och det gjorde ju  att jag mådde ännu sämre.. då var jag nära att kräka in his face, but I didn't.                                                                                                                                                                                                                Anyways enough about me, juste glömde ju säga vad jag gjorde under helgen.. jo i Lördags gick jag, Sam och Mary på den demonstrationen ,den här var mitt andra demonstration, den första var mini, men den här var ju som fan! DEAM!! Så jävla mycket folk det var, och så många som verkligen visade att dem bryr sig (Respect to them) det kunde ju ha vart mer, men vissa sket ju i det, men anyways Sam och Mary var ju helt taggad där!! HAHAH.                                                                                                                                                                                                             Och i Söndags var vi på bio plus A, och såg på Bolt med massa andra jobbiga ungar!

Love N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0