Gör aldrig som jag!

Dum som jag är går jag ändå till jobbet, även fast jag mådde skit dålig, trodde att jag var på bättringsvägen igår, men nej slutar med att jag har feber, ont i huvudet och hela skitet. "Trodde" att jag kanske blir bättre när jag går till jobbet idag,, OHH hur dum kan man vara??

näpp .. ngt roligt som hände idag.. jag bad Mary logga in i mitt Hotmail, och titta efter ett mail, det var från en person som jag glömde veta vad personen heter, och vad personens bolag heter osv. för jag behövde den information.  Så sa jag till henne att mitt Hotmail adress var: [email protected] och koden var: xxxxxx,, och så försökte hon att logga in, men det gick inte,,. och hon höll på så där i 40 min hahah och vi gick igenom hela tiden namn och pinkod, och varje gång hon upprepa adressen och koden, så var det rätt.. haha ngt var skumt.. så frågar hon med jämna mellan rum "Nadia är du säkert på att du heter så? är du säker på vad det stog.. stog  89 på slutet??" ahhaha.. tror nog att jag bör komma ihåg vad mitt Hotmail adress är! Annars är det ålderskris här.. HAHA.. och jag behövde verkligen snubbens namn.. gissade på att han heter Christer, Niclas, Thomas.. hahaha.. det roliga är jag upptäckte felet efter en timme.. och felet var istället för understreck (_) hade jag mellanstreck (-) HAHHA snacka om att vara helt wasted

 

Då avslutar jag dagen med den här låten, skit grym måste jag bara säga!

love n




Kommentarer
Postat av: Mary

Hahahaha det där var verkligen jobbigt! Försökte logga in hundra gånger typ.

"Han heter Kristen, jag menar Christer!" lol

2009-01-16 @ 10:34:59
Postat av: Nadia

HAHAHA .. kände mig så pantad när jag upptäckte felet! haha

2009-01-16 @ 13:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0