Nytt år, nya hopp

Spenderade mitt nyår med Nadia, hoppas verkligen att 2009 blir bättre än 2008.

Såg en repotagesammanfattning av året som gått som finns att se på SVT play på deras hemsida,  det känns helt ofattbart sjukt hur mycket hemskt som har hänt och att tiden går så himla fort.
Men som en vän sa nytt år, nya problem, nya misär, nya orättvisor och nya liv. 
Hoppas bara att det blir mindre än förra årets.
Har faktist inga hopp inga önskemål inför detta år 2009. I will just go with the flow, och får hoppas på det bästa.
Är ingen flitig bloggare men gör mitt bästa
/ Sam


PS DEMONSTRATION SERGELS TORG 14.30 DEN 2:A JANUARI. JAG ACCEPTERAR INTE ÄNNU EN MASSAKER I GAZA!


Kommentarer
Postat av: Nad's

Yeiii new year :D hehe.. vet du såg igenom alla bilderna som vi tog,, HAHAH säger jag bara.. men det finns en jätte cute bild på oss :P



fy fan säger jag bara om det som händer i Gaza, alla stackars människor som har dött i önödan.. Hur långt kan man gå liksom...`?

2009-01-03 @ 19:53:08
URL: http://http:/modernlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0