This is a bad day for nad's...

Idag var ingen toppen dag för mig, har bara degat i sängen, skulle egentligen jobba idag, men när jag väll steg upp på morgonen för att förbereda mig till jobbet, då kunde jag inte stiga upp, så fort jag lyfte upp mitt huvud, då kändes huvudet tung, och som att hela världen snurrade, sen försökte jag stå upp och gå lite, men kunde för jag vinglade lite, såg ut som jag var on drugs ore something... senare började jag känna mig må illa, fyy fan jag hatar att vara yr, och illamående.
Så det här betydde att jag inte kan gå till jobbet, så jag försökte ringa till kontoret, men får inget svar, in my ass att dem börjar jobba från 6! I got yall' nää så vid 7 fick jag tag på dem, och det här var det första gången jag sjukanmälde mig, på det här jobbet, måste bara säga att det kändes väldigt skönt =) haha.. men nu känner jag inte mig lika yr, men jag har världens huvudvärk, ont i magen osv.! men hoppas det blir bättre imorn, för då ska jag jobba och jag lovade dem att jag skulle komma imorn!!
A bjöd över mig och Sam hos henne, för att titta på ngn film, men tackade nej, kände mig inte alls bra, plus att jag behövde vila för imorn, måste ha lite styrka, och sen ville Sofie träffas, orkade inte där heller! Sorry yall' =(

                                                                      ♥♥ nad's


Ps. Tjejer vad sägs om att gå ut och käka nu på fredag, då syftar jag på den där kebab ställen, som vi har snackat om i årtal, om att dem har god kebab talrik, hamburgare, kyckling etc. Nå vad tycks? Hakar ni på :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket ställe menar du mongoliska=?

2009-01-15 @ 16:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0