=/

HEJ BLOGGEN! :)

Det var ju ett tag sen man uppdatera..inget nytt har hänt med mig, förutom att vi har fått en ny läsare, weho :D haha
Nää det känns så tomt här hemma hos mig, går inte beskriva, ingen har dött, men bhaia har åkt, vilket gör att vi inte kommer ses på rätt länge.. :(

Nu är jag på ruta ett igen.. ny år, nya tag som sagt.. har så mycket att ta upp igen.. måste ringa runt lite, jag hatar och ringa till ”främlingar”.. But I think I can do it.. ska göra det på måndag.. måste dessutom  ringa till mitt andra jobb.. och skicka mail till olika ställen!! Ohh!! Får värsta ångesten när jag tänker på det!!

Juste igår fick jag en peppar spray av min bro’, som jag kommer ha det i min väska nu, så nu vet ni att jag kommer gå runt med en peppar spray i väskan haha.. har tänk på en liten plan, om vad jag ska göra, om det nu händer ngt (hoppas inte) .. men mitt plan löd så där:  om jag är ute och går ngn stan på kvällen och känner att ngn förföljer mig och beter sig underligt..  då ska jag stoppa in ena handen i väskan, och leta efter peppar sprayen.. och ha fortfarande handen i väskan.. och sen med den andre handen ska jag spela dum.. att jag e typ helt inne i min värld, kanske passa på o byta låt på Ipoden eller ngt :P .. och sen om jag nu (hoppas inte) blir attackerad, då tar jag ut handen från väskan med sprayen, och börjar spraya på den där sick bastarden (?!)  .. smart idé va?  så ni tjejer där ute, kan sno min lilla plan! Hehe.. nä jag och brodern prövade ju i alla fall att spraya, måste ju veta hur man använder, och att den funkar, så att jag inte dör där ute utan min lilla räddare .. vi sprayade i alla fall på en tyg bit,, fyy fan säger bara… bara att man tryckte lite på knappen.. så kom det ut som fan .. och det var färg med också, vilket är bra, så den misstänkte kommer synas väldigt bra .. nääh satan vad man hosta efter åt! hahaha .. men det var värt det :) xoxo Nad's


Kommentarer
Postat av: Sam

HAHA ärliig . Vart fick han den ifrån, jag skulle oxå vilja ha en

2009-01-04 @ 20:08:32
Postat av: Sam

HAHA ärliigt . Vart fick han den ifrån, jag skulle oxå vilja ha en

2009-01-04 @ 20:08:42
Postat av: Nad

YES! :) hehe .. eeh det var från teknik magasinet, 90 kr tror jag att det var, alltid bra att ha sånt, så att man känner sig lite säker.. :P

2009-01-04 @ 22:04:53
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0