Tandrollen?? äHH I can handle that! Give me a break!

Sitter här med laptoppen i ena knän och lyssnar på T.I.'s senaste album! Fyy fan vad han e grym! Det finns en låt i albumen, där Usher sjunger, känns som att dem har snott låten från Laze och Royal.. ska länka den sen.. samtidigt skrämmer jag syrran vad tandtrollen kommer gör nu på fredag, hon har nämligen tid då.. haha hon höll på att dö! HAHAHA!! :D                                                                                                                                   

Kommer ihåg på min "tid" eller lättare sagt på den tiden när jag hade min tandställning (alright now you guys know my secret) jag älskade att gå ditt och sen så hade jag världens snällaste tandläkare, som ställde alltid upp, och att jag ville ta av tandställningen innan jag skulle resa bort, och han gick med det:), I dont know why, But I loved it, kanske nog med att jag inte var lika rädd som syrran.. jag var modig nog att gå ditt själv, för jag är inte lika feg som syrran! hehe 
Jag kommer ihåg när vi hela familjen skulle ta stelkramspruta, och massa andra sorts sprutor.. för vi skull åka utomlands.. och kommer ihåg att syrran sa stolt först av alla att hon vill ta sprutan först.. gissa om hon ångra i sista sekund?? haha.. jo det gjorde hon, och jag var nog inte så stor på den tiden.. gick nog i 8:an då, stolt och moget sa jag att jag vill ta sprutorna först av alla, behövde inte hålla mammas hand eller ngt, Cause i'm a super women, duktig nog klarade jag av det utan problem!! :D Weho :) hehe

Love nads


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0