Hello everyone!

Då var det dags att börja jobba igen, efter 2 dagars ledighet, vilket var ingenting för mig, jaja, ska inte sitta här gnälla, hellre ngt än inget alls! (stay possitive nadia!) ..under dem här två dagarna han jag shoppa some stuff (en byxa, klänning och en jätte söt kofta -visar det sen), och igår följde jag med sam till medborgarplatsen, för att hon hade lite ärende att göra, men tyvärr tog det ett tag att hitta platsen, vi gick typ runt i hela medborgplatsen och var nästan på väg att gå till ngn annan station, men vi var så dumma, och såg det inte från början att platsen log precis framför vår näsa, från första början!! haha så typisk oss!,, nä sen fick jag en liten glimt av ställen, och fråga sam om det var rätt adress, så sa hon att det var!! weho!! efter besöket gick vi runt lite.. promenerade till muffinsfabriken som sam har tjatat om i år tal, hon har gett bra reklam om ställen, hehe men hon är väldigt bra på att beskriva, and girl you know what I mean (" största bullarna ever")haha :P .. nää här får ni lite bilder ;)Föresten idag så har Mary åkt till Tunisien idag, vet tyvärr inte hur länge hon stannar, har inte pratat med henne på väldigt länge, men vi får ta o ses när hon kommer hem :) Mary miss u already!!

Här kommer några bilder ...

Så det här var allt nu ska jag sova! night all ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0