Mr. Ekorre!!




Man tror ju liksom att ekorrarna är jätte söta, och bla bla, men ni kanske inte visste att dem bär på gift, blir man biten av dem, ska man genast, åka in till sjukhuset, vill inte direkt dö av att en ekorre bet mig,, haha .. nää dem är så jobbiga, jag vette fan hur dem kommer in i personal rummet, antagligen så har balkong dörren stått öppen lika så köks fönstret!, en dag snodde den min bulle, som jag hade för att fika, fick ett larm, så stack i iväg för att se vad pat. Ville, inte visste jag att mister ekorren skulle käka upp den?? ,, han blev ju busted när jag kom in i personalrummet, haha ni skulle ha sett dens reaktion,, ahha jag döör! Och sen har den snått mitt äpple, la den i vardagsrummet, sparade den, för jag skulle äta den sen, vad tror ni jag hittar äpplen sen, jo i balkongen, den har typ käkat halva-  & dragit, that’s rude!!,, och ser ni hur den smiter in i balkongen? Hahah från ingenstans springer den ut från busken!! Haha , blev ju lite skrämda!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0