Jobb, jobb, jobb, och åter jobb ...

Det lukat fisk här!!,, VEM?? haha okej jag ska sluta, ville bara driva med M' hihih ..
Hur mår ni da?, jag mår bra,, är på bättringsvägen, det går fram mot, .. det bara host som är kvar! Weho =D haha (jag är hög *wink*)
Nä, jag är en sån typ som ska jobba när jag är sjuk, och ska sjukanmäla mig när jag inte orkar gå till jobbet,, haha så  tvärtom!! .. och sen säger jag att kan jobba extra, utan tänka om min kropp orkar jobba i streck!!, Nej!, där tänkte jag inte .. så  jag började jobba förra veckan, och jag är helt SLUT redan, jobbade tisdags kväll, torsdag kväll, idag- dag, imorn- kväll, söndag- dag, måndag kväll, tisdag kväll!! fattar ni, jag kommer vara helt sluuut! Ojj, mycket jobb snack här, men jag ville bara få ut det! hahah, nu har jag en sån lättnad i mitt hjärta ;)

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0