Gonzales in my heart (dedicated to Sofie) :)

Åh, nu känner jag mig som en riktig Princesa*, sovit i ett par timmar, sen jag kom hem från jobbet, sov ju ungefär 4 timmar inatt, var tvungen att kliva upp kl 5 på morgonen, för jag började halv 8 idag, men som ni vet, så ligger ju jobbet åt helvette,, dagen började inte så där jätte bra, tåg fel, var tvungen att ta ersättnings bussen, sen springa till nästa tåg, annars missar jag bussen i Danderyd, sen springa till bussen i Danderyd, ni fattar det var ett helvette,, haha roliga är att precis när jag somna in (Feels like i'm ded) så ringer kära Sami kl 01:20 ungefär .. haha ja du är förlåten hunny^^♥

Snart kommer datorn lämnas in på repetition, den kommer vara borta på 10 – 12 dagar!! Wtf! Hur i fan ska jag klara mig utan datan, jag blir ju galen när internet inte funkar,,, Gaaahhh!! Kommer typ bli helt psykiskt störd! Hahha .. vi får se hur vi löser det här, men vi har ju var stationera hemma dator, plus broshans dator som man kan sno!! Yeeeii äntligen lite hopp!! Näpp ska försöka använda datorn, så mycket som möjligt, är ju ledig imorn!! Weho!!, dem fråga om jag ville jobba imorn, hell to the no!!,, jobbat i streck sen måndags, förutom torsdags, då jag var ledig,, idag jobbade jag i en annan avdelning, jag säger bara det var ett helvette,, ni vet när man är ny, och vet typ ingen ting, jag var som ett fråge tecken, hahha ,, men det tar ju sin tid att lära in pat. Info.. jaja funderar på att titta på ngn härlig rulle,, det skulle sitta perfekt, det ända som fattas är soffa, den var så perfekt för film, men dem  var ju tvungna att kasta dem!!  Skiiit! Anyways vi hörs om ett tag!

                   Åt det här till fikan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0