Jag lever -- you miss me? (:

Nu när det är sommar, går dagarna så himla fort, man har knappt ngn koll på vilken dag man är på, vilket leder till att man är tvungen att kolla på kalendern.. haha  typisk.. tänk att juni månaden har gått så himla fort!, har bara en månad kvar av sommarlovet, för sen börjar skolan,.. under tiden till dess, kommer jag jobba, så dagarna kommer verkligen gå fort, dem flesta av mina kompisar är på semester, så det är inte så många kvar här i Sverige, och dem som är kvar, dem jobbar också..^^ därför passade vi tjejer på att grilla förra veckan, det var en disaster ~~, hahah det tog liksom 40 min på att vilken ställe vi skulle sätta oss, det alltid lika lika, men  sen så hittade vi en rätt okej plats, så precis när vi skulle börja käka, så kommer den en stupid gubb jävel, och börjar störa oss, han ba ni får inte grilla här bla bla bla, jag kommer ringa polisen, .. då kan ni ana vart vår humör var?, haha alla blev så på dåligt humör, så vi gick till ett annat ställe, och där vet det rena djur paradiset, jag hade en spindel i min kind (??!) aa.. det var blå, röd, grön spindlar där, och massa myror,, ahha så roligt att se sam att skrika, för varje gång hon ser en myra, börjar hon skrika, och få panik, så hon skrek mest av oss alla.. det var så varm den dagen, vi gick vidare till hemma hos S, haha vi alla höll ju på att decka hoss henne, ingen orkade prata..,, det var rätt jobbigt för det var rätt varmt och svettigt^^, juste dan innan, gick vi även på bio, vi tittade på Transformes 2an, den var grym säger bara, titta på den!!, det är vad jag gjorde förr veckan!, Juste en sak!, glömde ju säga att en gammal klass kompis har dött, blev så ledsen när jag fick höra det, kan fortfarande inte fatta att hon är död, känns som hon lever fortfarande, trodde hon skulle klara det här, precis som alla, så trodde man att hon skulle vakna för eller senare.. hon var en som hälsade till alla, och alltid var lika glad, den som hade mest energi och var så himla social, aahw! Det finns massa goda ord man kan säga om henne, men en sak är jag säker på, att hon var perfekt! Det är så jag minns henne! You will be missed, but never forgetten! L

Den här veckan har jag inte gjort så mycket, förutom att jag har jobbat som en griiis!! Och sen så har jag vart med brossan, inte nog med det, har jag vart sjuk sen i fredags, så jag tvingade mig själv att gå till jobbet, så nej det var inte kul att jobba när jag hade feber, men det är så typisk mig att gå till jobbet när jag sjuk, men jag kan sjukanmäla mig när jag inte pallar gå till jobbet, that is so nadia!! Haha,, nä sen på kvällen kom Aicha och Sofie till mig, tyvärr så låg jag o sov i min säng, medans dem satt och titta på film, socialt va?? Haha.. och i lördags degade jag i stort sätt i min härliga säng, var så dålig, och idag söndag, gick jag och broshan till centrum, hittade inget speciellt, förutom en harem byxa ( heter den så?) ska köpa den imorn, annars hittade vi inget särskilt, därför går jag hellre till stan, för där hittar man alltid ngt, nä imorn ska jag iaf förbi centrum, och köpa byxan och guldklockan :)… men dagen slutade med varsin kebab talrik


Ojj vilken lång inlägg det blev, ähh så är det om har inte skrivit på 2 veckor!! , men som sagt det är upptll er om ni vill läsa!

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0