What I have done ...

Iaf, jag kan ju berätta vad jag har gjort dem senaste dagarna, (Tisdag) jag vart uppe i bergen med Sam, för vi skulle fira att jag kom in i min utbildning YEEEiii!! :D (kan fortfarande fatta att jag kom in), måste bara tacka JA, och det har gått några dagar, så jag måste snart maila till dem (MÅSTE) ,, sen var jag tvungen att gå till jobbet, skulle på intro –kväll, så det var kul, najs grupp iaf, börjar inte jobba förens 7:e juli. Onsdag var jag med Sam (igen! :)) vi var hemma hos mig ett tag, sen drog vi ut, tog en mini promenad, sen var vi på min gård, och hade intressanta samtals ämnen, typ ” varför snubben i fyran, gick runt i sitt rum typ 500 hundra gånger?” (HAHAH- ni vill inte veta), och så var dagen slut. Torsdagen var det stor städning dock i mitt rum, kändes skönt efteråt, att bara få det gjort, sen så lagade jag nudlar (för tjejerna + jag, skulle ha picknick och man ska ta med sig varsin mat), iaf det kul att gänget samlades (I love you guys) för alltid när vi ses, så har vi väldigt intressanta samtalsämnen, and I love it, för man lär sig så mycket av andra (Kunskap är makt!), sen väl på kvällen hade jag och syrran mys kväll :) Juste glömde ju säga att jag träffade Leila i Onsdags, innan ja träffade Sam, men vi träffades i stan, gick runt lite, shoppade lite, lunchade tillsammans, och pratade massor och skrattade en hel del! Fredag var det fredagsbön först, sen solade man lite, chillade med syrran, hade en chill/mys kväll :) och i Lördags solade jag, skulle träffa Elina, men det blev inget (lång historia), så jag handlade lite gott istället, och hade filmkväll med A =) och idag (Söndag) tvättade jag lite, sedan träffade jag Elina, vi satte oss ute och åt glass, .. härligt :P … vi satt på samma plats i nästan fyra timmar, och pratade en hel del, men har lovat att vi måste ses igen, typ grilla eller ngt…och i måndags var jag med sam hemma hos S, vi satt o pratade mest ~~

  Nu lite bilder som jag tog dem här dagarna, inte så värsta många, men men..

Middag i sängen - Pizza med mortadella :)

Visst är färgen zhexhyy? :)

Mellan mål

Melon- skit gott när man ställer dem i kylen en stund, speciellt nu under sommarn

skit fin färg, speciellt ute, när solen skiner..

Brukar inte köra en outfit bild, men här har ni ;

 Älskar mys kläder (:

 

Tänkte ta några blommor till mig, men efter när sam sa vem ägaren var, så sket jag i de ;P

Behövde städa den högen, såg ju ut som en orkan - FÖRE :

EFTER bild ;

Köpte dem här, när jag var i stan, för några dar sen, allt från ur&penn , men ville vara tillägga, om att ringens färg har förändrats, den har blivt svart (???), skit dålig kvalité, så köp inte, ni som hade tänkt att göra de ...

Tårtan som syrran hade köpt för mig :) snällt av henne

muums :)

Åt nudlar till middag :)


Var ute på promenad, så här får ni en bild på mina nya skor,, visst är dem snygga?? :) hehe

 Älskar himlens färg, så fint när den är så blå ~~

 (Fler bilder kommer sen..)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0