- City Akuten

Idag vaknade jag också 8, (har gjort det nu i fyra dagar!) kunde inte sova, för jag kämpade med andningen, jag fick nog så jag drog till cityakuten, en sak måste jag säga, jag blev väldigt chockad, men samtidigt glad över att jag fick vänta i ungefär 1 och en halv timme :), vilket var okej för mig, för Ipoden var min räddare, men däremot M som följde med mig som sällskap, kunde vah fan inte sitta stil! Haha han fick sina ryck!.. läkaren blev chockad över att jag fick tid hos min näs läkare i September!! (?!), och att dem inte undersökte mig i VC. Men han undersökte mig, och har fått medicin.. så snart ska jag till en annan spec. läkare för att undersöka vidare, och jag hoppas att dem hittar felet, för jag PALLAR inte! haha juste en rolig grej som hände där, när läkare skulle stoppa in en rör med kamera, eller vad det nu var,, trodde han skulle stoppa in den i munnen, så jag börja gapa, men sen ser jag att han stoppar in den i näsan! hahah,, det var rätt obehaglig, började nästan få tårar..haha och sen från ingenstans säger han till mig att jag säga: "kalle kan sjunga, kukiluku (?!)" haha .. trodde han skämta, men nej, han var seriöst!, man märkte att han skratta!!

Sen så gick jag och M köpte mat (skit god) från hörtorgshallen och käkade där ute, och det var jävligt nice, speciellt när det var sol hihih …

Om en liten ska jag iväg, har dans idag, ska bli kul, för street dance is tha shiiat!

              Nice shoes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0