Brist på rubrik namn kankse! (:

 

Gjorde ett ganska stort prov idag, och nu hoppas jag bara på det bästa, efter ”hundra” dagars pluggande! Shuhu.. såå himla skönt att få det gjort.. imorgon är det en ny dag, ska till stan, sen på kvällen är det Street Dance, längtar nästan.. började ju förra veckan and i LOVE it :/                                                                                                                                            Måste bara säga en rolig/konstig (beror på hur ni tar det) grej som hände med mig.. sist när jag gymmade, så stoppade jag av misstag ngn annans (min grannes) gym kort, det märkte jag inte förens idag.. precis innan jag skulle ut idag, så tog jag ut mitt gym kort från jack fickan och la den på data bordet, sen när jag skulle ut, och stoppar jag in händerna i jack fickan, känner att det finns ett band, konstigt tyckte jag, eftersom jag la mitt gymkort på databordet, skumt för jag kan inte av misstag stoppat in den i jack fickan igen .. och det kan inte heller vara ngn reflektion.. så jag tar ut den, hehe nu till det roliga, jo när jag tar ut den ser  jag att det inte är min, utan det var min grannes, snacka om ödet! Haha.. och kan inte fatta hur den hamna i min jack ficka (?!?) det måste vara sist när jag gymmade, för hon gymmade den dagen också, kanske kan det vara att det ngn stoppade in den med flit i min jack ficka.. för om jag gjorde, skulle väll jag ha sett bilden?.. ähh vet inte hur jag ska förklara det här, men kan fortfarande inte fatta hur den hamna där haha.. kommer bli helt psykisk sjuk av det här, måste lösa fallet! Hahah.                                                                                                                       

Så  nog om det här!! Juste en sak undrar jag, när ska snön smälta bort  för gott i år, trodde att våren var på väg, näpp det var det inte, utan det kom ny snö igen!! Typiskt.. och satan va halt det är ute, halkade typ hela vägen idag, men jag hade också på mig fel skor, för jag stoppade in mina vinterskor,!! Ska inte stoppa in dem för ens maj!! Och det är så himla kallt av all snö.. ska dricka te snartJ sen ska jag sova.. vart vaken nästan hela natten, och håller nästan på att decka av..

 

Föresten dagens låt från Ipoden :

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0