Damn It Feels Good To Win -

Kom nyss hem,, M bjöd mig på käk i en mysig restaurang i stan, hur det kommer sig? de du!!.. hahaha nää igår så slog han vad om att det inte kommer snöa mer, och jag hade slagit vad om att det kommer snöa igen, och den som förlorar, bjuder en på käk.. haha lilla Mattias var så säker, och verkligen håna mig, se så vad händer idag? jo det snöar!! HAHAH it that bitch! haha sa ju att det skulle snöa och du trodde inte på mig!!.. inte för jag hade velat att det skulle snöa igen.. men om man lovar något, då ska man våga hålla det också, wich i made it.. by the way tack för skjutsen :) .. och vad säger  syrran Aicha om detta, jo hon är sjukt trött på det här kassa vädret, så hon tar sin lilla pick o pack och drar till Nya Zeland!!  Nej, jag skämtar inte, it's to god to be true! bitch!! att du gick utan mig!! det är säkert 30 - 40 grader där nere, deam hon kommer fan  bli pepparkaka när hon kommer hem om ett par dagar... haha kommer ihåg när hon och M åkte till BD, redan första dagen blev dem va fan brunare en mig.. inte nog med, blev dem också helt röda, typ helt brända! haha..
Nog om A och M!

En sak måste jag bara säga att det suger att gå till akuten, sitta och vänta där är det värsta!! Hade själv tänk att dra till akuten den här veckan som kommer,, men vi får se.. igår så följde jag med en kompis ditt, ett par timmar skulle inte skada, men freakin 6 timmar i akuten!!! .. och sen sitta o vänta när kompisen opereras,, ouff det där var jobbigt!, visst självklart ställer man upp, och stöttar kompisen,.. ville vänta tills kompisen hade vaknat efter operationen.
Han typ läsa fyra magasin, lyckligtvis hade kompisen med sig laptoppen, men sorlig nog kunde jag använda den i ett par timmar!!(den dog), Ipoden var min räddare, men va fan till slut pallade jag inte kämpa med att hålla mitt ögonlock öppen!! haha däckade där i vänterummet, blev väckt av läkaren!! ahaha pinsamt,, gick hem ifrån tolv  och kom hem vid 11 tiden på kvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0