Fjortisar!!!

I fredags när jag och Sam gick till Åhléns för köpa böcker till mig, för det var ju bokrea .. men, men nu till saken.. jag och sam håller på att leta böcker till oss, och så hör vi några fjortisar som fråga ngn ting till ”gubben” i kassan, vet inte om vad det var.. men sen när dem går där ifrån, så säger dem skit högt att både jag och sam hör vad dem säger.. och gissa vad dem sa?? .. Jo ” hehe såg du hur han såg ut?, OMG! Heheh….”  Vah fan den här gubben i kassan hör ju fan!!! När jag hörde dem säga så här blev jag och Sam upprörda och ledsna över det dem sa, tänk er om deras pappa stog där i kassan och jag kommentera hans utseende, och verkligen hånar honom, hur fan skulle ta det här??  Alla här på jorden ser inte lika ut.. men man kan vara väldigt lika varandra.. bara för att man ser lite konstigt ut, behöver man inte skratta mitt framför deras ansikte, det här är absolut inte första gången jag ser när ngn gör så här..  Jag stör mig verkligen på dem här fjortisarna, som vill se ut som en 20 åring, eller som sin stora syster osv.. att bete sig som en vuxen människa..  börjar sminka sig så himla tidigt, vilket leder till att man förstör hyn.. festa som en galning, dricka som en alkoholist, ja listan är lång!! .. dem här ungarna d v s fjortisarna, borde typ vara hemma och måla tå naglarna,, eller spela fotboll osv. det  är säkert vad jag skulle ha gjort, för jag ångrar inte min barndom, jag hade så himla kul, fii fan jag och Sam, S och A och med flera.. jag och Sam satt o snacka om det här faktiskt, om hur kul vi hade.. det jag vill säga är att dem här ungarna kommer ångra deras barndom, om dem inte utnyttjar det! Skärp er!! Och bete er som normala människor!!


Kommentarer
Postat av: Sam

Dagens ungdomar har absolut ingen respekt för äldre eller vare sig sig själva(undantag). Kunde inte tro mina öron men en del är hemskt oförskämda. Man börjar nästan undra vad föräldrarna har gjort för fel.

2009-03-01 @ 21:37:40
Postat av: Nadia

Du har så rätt sam, dem är så oförskämda och otacksamma!!

2009-03-02 @ 18:31:28
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0