I know, i'm a lazy ass .. :S

Jag sket i att gå till ambassaden, men ångrar mig lite att jag inte gick ..by the way..visst fick man lite vårkänsla idag ?? :) .. sist när jag såg, så var det +5 grader weho!! hoppas bara det inte börjar snöa från igenstans .. gick och shoppade lite med mamma idag.. köpte ett par svarta jeans, sen så köpte jag en söt t-shirt, från butiken MONKI eller vad den nu heter, och sen så hämtade jag en paket från posten, var det låg där, får ni se snart ;) .. Sarah kommer över hit snart.. vi ska titta på Gossip girl ,The city och massa annat och käka något gott som chips, vilket jag har inte käkat på flera månader, konstig nog att jag har lyckats hålla mig så länge.. men, men juste apropå inget, var det ngn som igårs Desperate Housewife, den som går i USA nu.. haha  guh vah Orson själ saker!! Så roligt när han blir busted av Bree, haha kommer ihåg när Bree såg honom gå ut från et av grannarnas hus, och spela om att han hade inte gjort ngt .. haha men jag har lite aningar om att nästa veckas del kommer typ vara sista delen,.. man märker ju att ngn hemskt kommer hända nästa del, och det där med  Eddie, det händer ju alltid ngt hemskt på sista delen..

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0