Jag har ingen aning vad jag ska skriva om, här på bloggen!!

 

Jo jag kan ju säga att jag såg idol- Robin (han som vann hela skiten) igår i SKHLM- centrum med sin lövley girlfreind, i affären Monki. Fattade inte först vem det var, eller lättare sagt kom in på vem det var, tyckte att hans tjej var lik en kompis till mig, det skulle ju vara lite weird annars haha.. men sen så kom jag på vem han var!! Haha efter hundra, inte för att det är en big deal för mig, kanske för som verkligen dör för honom :P

Kan ju även passa på att säga vem jag såg för nästan en månad sen?? .. ledtråd: en person som har väldigt stor makt över Sverige, det kan ni väll gissa rätt på??! Jo lilla (stora) Fredrik Reinfeldt, jag såg honom i Näsbypark (Täby), där han bodde för innan han blev stats minister,.. jag så honom i Sabis, var även där för att handla också, roliga är att han stog också bredvid mig, där alla grönskar/frukter ligger,, hahaha jag hade inte märkt att det var han, .. tänkte att jag kände igen honom, har sett honom ngn stans, men kom fortfarande inte på vem det var, sen kom jag fan på vem det var, hahaha!! Det är inte varje dag man ser honom, om man gjorde det skulle jag känna igen honom … haha inte undrar på alla civil poliser/vakter you name betedde så konstigt, stirrade, låtsas handlade, eller tittade över brödet hyllan, god jobb gentlemans!! Haha.. Skulle hellre vilja se Dolf Lundgren eller Peter Stormare eller ngn annan … där har var min lilla story!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0