???

Tror att jag har brutit min lång finger, för det gör väldigt ont, samt att den är lite svullen och lite blå. Pallar jag gå till VC och röntga det?.. dem kommer bara säga .. äh gå hem och smörj det…! men frågan är  hur jag lyckades med detta??.. nog om detta,.. juste fick nyss ett brev från min öron/näsa/hals läkare, om en ny tid hos dem, great tänkte man, för det var det enda jag väntade på i flera veckor.. nu till det sämsta,.. gissa när jag fick mitt tid??????? jo freakin jävla September!!!! Och sen säger dem” hör av er väldigt snabbt om ni inte kan” .. hur fan ska jag veta.. vad jag gör den dagen, hundra månader innan,..(?!) tänk om jag är död?!? säg mig nu, är det här ett  jävla skämt?? okej om jag ska opereras, men en helt  vanlig undersökning som kanske tar ca 15- 20 min.. Är det här allt dem kan bjuda på?? huh?? Behövde egentligen akut tid, och det här är vad jag får.. så om jag hamnar i sjukhuset så är det deras jävla fel!!! kämpar med andningen dag och natt ;( och det ska jag behöva göra ända tills September?? det är hur jobbigt som helst.. hmm.. får se om jag ska ringa till VC för sista gången.. annars får jag väll vända mig till P:s syster som är näs speciallist! 

Ps. sorry for all bad word*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0