On the Occasion of the Independence and National Day of the People's Republic of Bangladesh -

                            

Förra veckan fick vi hem ett brev från den Bengaliska ambassaden, för att fira national dagen och massa annat med dem, … det är rätt många som är blev bjudna, och tyvärr vet jag inte om jag vill gå.. känner ju inte någon..hmm.. får fråga om S ska gå ditt.. eller jo det klart hon ska.. hennes pappa jobbar ju där, yeii då går jag, bara jag inte ändrar mig :P .. men vah fan ska man ha på sig,, det är ju svinkallt ute, vågar lite på vädret, ena stunden är det sol, eller snö =( trist att det ska behöva va så.. men, men hittar säkert ngt bra J .. imorgon  kommer bli en stressdag, först träna, sen hämta ut min paket från posten, sen laga lunch.. svara på mail, förbereda mig inför kvällen ..

 

                        

Låten är så vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0