Poweryoga - ashtanga yoga

Aicha hade så tråkigt hemma, så hon ville hitta på ngn kul, så vi gick på Poweryoga och ashtanga yoga på ett ställe i Odenplan, hennes moster äger stället, så vi fick gå gratis där hihi:P A hade tydligen gått på  Poweryoga Nya Zeeland, så hon ville att jag skulle pröva det,, visst hade ändå inget att göra här hemma.. Poweryoga var rätt kul måste jag säga, det kändes skönt, men kan lova att jag kommer vakna med världens träningsverk imorn .. men det gäller att vig också, vilket var svårt för mig… haha jag och A tramsade för det mesta där, vi var dem ända som kunde typ ingenting (nybörjare).. haha men nu kommer jag ihåg att jag har vart på power yoga förut, så man kände sig inte så efter om man inte räknar med A hehe ..  Men Ashtanga yoga har jag aldrig prövat, och jag kan lova att det är rätt krävande.. ouuf kommer typ världens träningsverk imorn, kommer typ kunna gå,..  imorn är jag gravid just for one day!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0