To Bad I'm Not Sad

Shiiiat vilken dag jag hade igår, börjar med att jag får ont magen, p.g.a. detta skippade jag skolan och samtidigt så lovade jag Sami att jag skulle på Core med henne, men vah fan min mage ville bara jävlas med mig!! tog medicin men det hjälpte ju knappt, tänkt gå till vårdcentralen idag eller nej jag menar akuten för vårdcentralen suuuger!!, men med lite sömn så hade jag inte lika ont som tur!!  

Men idag var det en ny dag, gymmade ett par timmar, shit måste bara säga att Halmark är så lockande för latmaskar som mig!! Ahaha för då vägrar man gå ifrån tränings apparaterna.. för man är helt inne i filmen/serien J heheh…

Craaap!! Kom nyss på att syrran fyller den 13:e (som mig), och det är fan ju snart!! Shiit!! Måste fan köpa present till henne.. Köpte ju en ring till henne för en månad sen, och det fick bli hennes tidiga födelse present! Men det räcker, känns för lite.. hmmm.. vad ska man köpa till henne??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0