What's happening ..?

Bad day 2 day, eller nja träffade ju härliga L .. (:
Var så tröt efter igår, … men det rätt var kul att träffa tjejerna, .. haha jag och Mary var så hungriga.. det enda vi tänkte på var mat.. hahah.. om vad vi ska äta och så.. när vi började närma oss mot restaurangen..ska inte nämna om våra ögon.. haha.. plus S var också skit hungrig.. och kunde inte låta bli att äta.. så hon slängde i sig lite mat innan vi möttes, hehe de e så typisk henne.. gårdagens ”topic” var ju väldigt intressant ,.. så Mary jag tror nog att jag ska pröva den, låter ju lockande och bra =) ...Och idag lyckades jag komma upp från sängen vid 8 tiden, för att gå till gymmet med, trots min dåliga sömn, fan sista gången jag går och gymmar på morgonen, det här funkar inte, träffade även Sara där, så det var ju bra =)
Konstig nog, när jag satte mig på tåget, för att möta upp L i stan.. började jag må illa.. vet inte varför.. :S men jävlar va mycket folk det var på kungshallarna.. jag och L gick ju va fan 500 varv där inne.. hopp om att få lediga sittplats, näpp det fick vi inte .. var så sugen på äta mexikanskt .. men, men sen så gick vi till hörtorgshallen, näpp där var det världens kö.. så vi drog till  en kebab ställe (igen – åt det igår), det enda valet vi hade haha.. plus att lilla nadiii säger inte nej till de :P haha .. juste såg lilla Elina med ngn ;) ..men konstiga när jag skulle hem.. började jag må ännu sämre.. blev yr, illamående... .. shiit visste inte vad som skulle hända med mig ..sen när jag gick upp för djävul trappan.. började mitt hjärta bulta på som fan, att jag nästan kände det själv.. shiat damn.. vilken äcklig känsla man fick .. kanske borde jag undersöka mitt hjärta .. nää ska nog sova nu.. tvättade bort 1kg smink* A kommer över hit tror jag..

 

                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0