yeye

Dagen började med styrketräning på morronen (kl 9) kan inte fatta att jag gick upp så här tidigt.. sen så handlade jag lite efter det, sen så lagade världen godaste korv stroganoff eller mitt efterlängtade korv stroganoff hahah.. alla i familjen tyckte att den var god (: weho, plus poäng till mig, sen så var jag med S, har inte träffat henne på flera månader, så äntligen sågs vi, alltid kul att träffa henne, saknat henne enormt :).. men snart ska vi ses igen!! J och nu ska jag avsluta kvällen med maraboooou och en härlig rulle och förstås Ugly Betty. Och sen en sak måste jag säga apropå inget, det är så att jag har gått runt med en Marabou choklad i ett par dagar, och jag har inte rört ett piss, helt sjukt för jag och choklad vi är bästis :)

Ha en trevlig fredags kväll!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0