About 2daY-

Ringde runt lite folk, om ngn ville steka i solen med mig ... det var bara 2 som nappade (Aicha och Sarah) .. så vi drog till bryggan.. köpte med oss läsk, choklad, jordgubbar och räckmacka..det var rätt mycket folk som var ute o grillade.. och solade .. i typ bikinis and stuff .. det var även rätt mycket folk i stranden också ..så jag + tjejerna satte oss i bryggan och solade och åt ..skrattade,.. snackade skit.. pratade om Bellas födelsedag middag .. hände en rolig grej där, dvs. jag skämde ut mig .. haha men på ett roligt sätt.. men det håller jag för mig själv..  Sarah drog hem, för hon skulle på bio med hennes kille.. så Aicha är hos mig o chillar.. beside that.. så känner jag mig lite konstig i halsen .. det är lite svullet.. vill inte bli sjuuuuk =(!! .... Juste imorn ska vi få gäster .. det är fina folket som kommer.. nämligen från Ambasaden .. Zheexhii (skulle Sami säga) hahah..Kommer lite bilder från idag och igår .. anyways hola ..

Ps. Bilder kommer imorn.. kameran är helt död* LOOVE

 (Vår kvälls fika)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0