Bulgursallad med friterad kyckling - tapas och en klick vitlöksyoghurt

Tja  allihopa!! =)

Nu sitter jag och gör typ ingenting .. eller jo pratar med Kattis vid sidan om .. anywas .. så lagade jag Bulgursallad med friterad kyckling med tapas .. svin gott var det .. eller som Aicha brukar säga nött gott var det haha..det roliga är att mina föräldrar var så nyfikna om vad jag egentligen lagar, för jag hade köpt med mig massa grejer.. så mamma sa …är du säker på att du vet vad du gör? Tell me? Vad blir det? kan jag hjälpa till? Osv.. självklart hjälpte hon med, det var trots allt första gången jag lagar den här rätten .. en sak kan säga att jag följde inte recepten så noga.. gick efter min egen tanke .. och för att vara ärlig they all loved it.. den var så himla god :D jag kanske borde lägga ut recepten …

Visst ser det smarrigt ut?? :D .. jag laddade upp stora bilder, bara för att sukta er! he he he he ..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0