Då var det över för iår .. så ses vi under hösten

Det känns så tomt, nu när alla serier har säsongsuppehåll.. hur fan ska jag klara mig under hela sommarn.??. har ändå sparat 2 serier för sommarn.. följer ju annars indisk serie.. so i''ll be fine :) .. eller vi får se .. men det låter så tragisk .. hahaha .. och jag inte vänta.. har världens spänning.. för alla serie slutade så dåligt... ja förutom Desperate Housewife.. men annars har alla serier slutat så dåligt .. På Desperate Housewife, så slutade helt okey .. man vet inte om det var Susan eller Katherine.. Greys vet man inte om Izzie dör, och om George lämnar serien för gott.. och Ugly Betty,, det slutade så dåligt för vissa.. Henry the Biiiiatch and Matt my angel.. GG slutade också bra.. säger bara Chuck is a real gentleman .. mjaaaoo* .. aah det finns massa andra serier som jag kan fortsätta så där .. eller nej vänta Prison break hade ju sitt sista avsnitt förra veckan .. it's O-V-E-R for good... måste bara säga att det kändes skönt att den är över nu.. det var både lyckligt och sorligt slut.. ngn som hade stor roll i serien hade dött, .. that was sad.. men ensak undrar jag .. är han verkligen bög (Wenthorth Miller)?? hahah



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0