Då var problemet löst!

Har inte haft ngn internet på två j*vla dagar!! Plus att vår TV är pajad sen måndags..  och sen att internet inte funkade… fyy fan det var ett helvette för mig .. höll nästan på att gå in i väggen .. haha .. jag säger bara inget liv utan TV och internet.. men, men jag lyckades iaf hålla mig vid liv.. han titta på tv filmer.. nämligen Transporter 1an och 2an.. riktig skön film faktiskt..  den var lagom action, lite komedi.. precis efter mitt smak.. 3an har kommit ut i år och förra året .. måste titta på dem ngn dag .. .. men nu i alla fall har jag fixat internet .. det var nämligen krångel med trådarna.. som gjorde att internet inte funkade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0