Dålig uppdatering här!

Det här inlägget kom aldrig fram i fredags!

Som sagt hade fullt upp den här veckan.. det är inte slut ännu.. but still! Hade ett stort prov i Måndags så jag var tvungen att stanna hemma och plugga äääsen ur mig! .. den här provet tog 4 timmar.. han skriva  5 sidor .. på en fråga satt jag i en timme och klurade ut svaren .. kommer ihåg förra veckans prov, då skrev jag 16 sidor på 4 timmar.. haha I know… fattar inte hur läraren orkade läsa dem här sidorna.. men iaf.. trodde jag skulle decka av under provet, belive me det har hänt förut.. i en och halv timme kämpade jag med att hålla ögonen öppna haha han bara sova tre timmar den natt..  tisdag pluggade jag lite.. och i onsdags gick jag först till läkaren med pappa i stan .. så när jag ändå var i stan passade jag på att gå runt lite med syrran.. Hittade en jätte söt sommar klänning i korall färg (lägger upp bild sen), sen köpte jag ett par sneakers, köpte en kofta dock var den i fel storlek, skulle köpa M, men råkade ta XL .. orkade inte pröva den.. så tog den bara .. vilket var dumt .. han även köpa lite andra grejer ..  så i torsdags gick jag med sam till stan .. bytte koftan till en annan storlek.. käka på Sandys.. blev hög på deras glass.. sen hade vi bestämde vi oss att träna senare på kvällen .. men vi orkade röra oss ditt .. så jag gick upp till sam och åt bulle.. bra gjort va? :) .. sen idag gick jag till SKHM – centrum med syrran... hade nämligen lovat henne..sen gick hem till Sofie och chillade där en stund i hennes teras och åt tonfisksallad.. jaja nu är jag iaf hemma.. ska bara ta det lugnt  ikväll..tänkte baka eller laga ngt gott.. är sugen på ngt yummie.. men vet inte vad ..  imorn jobbar jag.. ska fråga om alex palex ska jobba imorn.. efter jobbet ska till stan och fika med Aicha och hennes killes.. har faktiskt inte träffat honom än.. så därför ska jag luncha med imorn ..

 



I lördags så jobbade jag, sedan efter mötte jag upp aicha och hennes kille och åt lunch tillsammans.. sedan efter drog vill hem till henne.. men jag lyckades inte hålla mig vaken, slutade med att jag deckade av i hennes fotölj .. så jag struntade i att gå hem, istället satt vi och tittade på Eurovision ..jävlar vilken drag det var hos henne.. hennes grannar kom över .. så det var najs.. det var en liten söt norsk som vann på deras 17:e maj! Låten var jätte söt, and so was he... hörde rykten om att han är halv rysk .. jaja mina favoriter var ajerbadjan.. som hamnade på bra plats .. gillade även GERMANY och Malta ohhh så vackert.. tydligen hade hennes pappa dött för några dar sen ..  =( .. anyway congrats neighbour!!  Efter eurovision så sov jag lver hos henne.. och idag jobbade jag igen .. som vanligt var det eftersnack om igårkväll .. då menar jag eurovision ... åt en asiatisk buffé där i jobbet .. sen kom hem och tog en powernap .. nu är jag pigg som en häst! :D haha


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0