:(

Tror att jag kommer vara så där nere nu i ett par dagar.. så jag får se om jag orkar blogga .. annars så fyllde Mary år idag ..villde visa min goda sida, trots att jag var lite sad... så vi tjejer gick  ut och åt kinesisk buffé.. jätte gott och mysigt ställe var det .. vet ni.. idag åt jag sushi för första gången i mitt liv och det kändes bra :D .. det smakade helt okey.. la nog för mycket soya,, så det blev lite för starkt smak.. annars får den tummen upp .. och sen åt jag bläckfisk, vilket var helt okej.. lite segig, och smakade kyckling tror jag .. men inget jag kommer äta framöver.. att ens tänka på den här tanken (bläckfisk låter nasty) .. får mig spy .. men jag ska inte säga ngt.. jag smakade smakade/åt det också .. men ngn gång måste man ju smaka.. jag håller mig till friterade räkor osv ... däremot var sam a big fan of friterade bläckfisk....


Kommentarer
Postat av: Mary

Hahah bläckfisken var läskig :P jag hade jätte trevlig med er tjejer igår <3

2009-05-21 @ 09:04:56
Postat av: Nad's

haha aa .. glömde säga att jag smakade tofou (hur man nu stavar) med det var gott :) Härligt att höra att du hade kul as you wanted <3

2009-05-24 @ 23:57:38
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0