FC BARCELONA!!! <3

Hej alla! Nu är jag äntligen hemma… efter en låång natt!! … det var ju match .. hittade inte tv kanalen som dem skulle visa på .. samtidigt är det tråkigt att titta ensam på datan .. så jag drog till A,  hennes familj var inte hemma.. så hon bjöd över några polare dvs 20 pers, kände knappt dem, ja förut brunett berran (bella) , som kom dit för att titta, för det finns tydligen några hetingar som spelar för Barca och Man United .. jämfört med mig och Aicha, var vi helt inne i matchen , som grabbarna .. haha iaf det var kul tills på slutet blev det ju fan helt galet, ngn snubbe hällde öl på mig (??!!) .. tack för det liksom .. och självklart vann Barca, as wished, släng er i väggen Man United.. haha kan tänka mig att M var helt förbannad .. sööt! Det var så sent, plus att jag var helt nerblöt, ville inte bli sjuk, så jag sov över hos henne..  så idag gick vi och några andra för att käka frukost på ett café, sen gick jag raka vägen till SKHLM- Centrum .. för att handla.. mötte mamma, för jag suger på att handla .. ska nämligen la Bulgersallad, med friterad kyckling , har aldrig gjort,.. så vi får se hur den smakar.. har redan skapat min bild .. haha .. juste köpte med mig Tapas muuums =D men jag fattar fortfarande inte hur allt kostade 300 (?!?) , gick förbi sossarna ,, fick två ros av dem .. haha snällt av dem .. ena gubben ba” ta mer frukt” .. njaa jag är inge frukt människa direkt .. men, men tog tyvärr inga bilder igår .. men dagens bilder kommer här nedan, som jag tog den ..

Bilderna är klickbara!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0