Grattis :D

Säger grattis till min kära vän Mary!! 20 is a big number.. andas du är inte gammal ännu!.. du har hela livet framför dig .. live your life, like it was your last! Vi har känt varandra sen vi gick i 8:an, redan det året praoade vi tillsammans.. året därpå gjorde vi  det igen .. haha vad som hände under den tiden, håller vi för oss själva..jo en sak kan jag säga,  det är inte varje dag man är ung... i'm happy that you are a part of me .. vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig...du är den som gjorde att jag började lyssna på mer rock.. haha alla rock låtar som du bombarderade under en natt haha.. och alla japanese guys Oh my days säger jag bara ... men en sak är jag säker på.. att du är en sann vän!! Love you, like I always do xxx Nad's


Kommentarer
Postat av: Mary

Aawh~ kommer aldrig glömma våra tider tillsammans! :) du har alltid ställt upp för mig, Love you darl!! <3

2009-05-21 @ 09:03:52
Postat av: Nad's

<3 <3 <3 <3 <3

2009-05-24 @ 23:55:43
URL: http://modernlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0