Hello strangers!

Idag mår jag tack o lov bättre.. igår var en dålig dag för mig.. det var inte min dag helt enkelt.. det slutade med att jag fick feber.. helt plötsligt kunde jag inte andas.. näsan blev täpp från ingen stans.. var tvungen att andas genom munnen .. läppen sprack .. blev skit torr i munnen .. tog min speciella (my ass!) nässpray, men det hjälpte ju knappt.. så jag var tvungen att andas genom munnen typ under  hela natten .. vilket väldigt jobbigt för mig ... sen så har jag så ont i mitt revben, plus i ryggen .. för jag nös jätte mycket .. ska plugga en stund .. sen ska jag titta på bettan och greys 

 

                  

(Åt det här till lunch - säger bara mmmmmm)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0