Like sugaaah

Nu har jag i alla fall fått min efterlängtade dusch .. haha blev helt galen innan.. nu är jag lugn … hade tänkt att gå till stan  och käka middag med söta Aicha ..  men va fan det är ju piss väder .. vem fan vill gå ut på en sån väder .. känns som det är bra väder på dan .. juste  var det ngn som såg THE HILLS? OMG! Säger jag bara .. haha längtar tills nästa vecka.. DRAAAMA!! .. tror att mamma håller på att göra Pizza … muums .. håller på att ladda Greek, typ enda serien som går på tv nu .. eller tv o tv.. i usa iaf … arrivederci xxx

 

 Kör en dagens outfit.. vilket jag inte brukar göra annars ..but here we go .. and hope you like it .. haha



  •  Tröjjan :  Monki
  • Byxan/leggins .. vet inte vad jag ska kalla den, syrran kallar den för bajsbyxan .. så bajsbyxan : JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0