Nästan som rinnande vatten från kranen ..

Kom hem för en stund sen.. känner mig fortfarande svag.. har lite små ångest över att jag borde ha stannat hemma istället.. då kunde jag ha varit mer piggare, orkat mer, ha mer energi i kroppen .. för jag vet inte hur länge jag orkar.. känner mig så utmattad .. är så trött på att fortsätta på det sättet.. utan ngn förändring, det gör bara att jag tappar lusten, orken och blir allt mer svagare.. Läkaren sa att jag ska fortsätta träna, vilket jag gör och kommer göra.. men när det kommer en sån hinder, det blir bara jobbigare för mig.. Jag försöker vara pigg.. hmm.. vid det här laget vet jag inte hur min framtid ser ut .. har typ nyst över 30 gånger idag, i dubbla gånger (5) får se hur många det blir innan jag lägger mig, jag blev så trött i kroppen av det, att jag pallade inte stå.. så jag gick o la mig istället.. … ska förutom sova hos mamma idag .. har nämligen gäst hemma… känns som jag har feber.. eller så har jag frossa ... :S .. ska ta mina stupid tabletter .. det tar ju ungefär en vecka tills besvären dämpas (?!)



( Kommer ihåg*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0