Perfect stranger

Underbara A kom över till mig igår, för hon hörde att jag mådde inget vidare igår.. och det bästa hon tog med sig choklad, haha den där tjejen känner mig väll.. jag säger bara Choklad löser all problem hihi…  det var snällt av henne att hon kom förbi för en stund.. även om hon skulle till ngn fest.. LOVE.

Vi han även titta på Perfect stranger (Genre: Crime, Drama, Mystery and Thriller) .. fii fan säger jag bara .. den var jätte komplicerad..  man måste verkligen tänka under hela filmen.. är man inte inne i filmen, då tappar man tråden.. vilket jag gjorde rätt mycke..haha .. sådan film ska man inte titta på när man är sjuk, för då kan man inte ens tänka .. då är man inte smart haha .. men annars var den helt okey.. och det bästa var att Gary Dourdan var med i filmen.. fast han hade inte så stor roll i filmen ..  anyways I love him :)

 

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0