Porsche

Dagen började kl 5, anledning? Jo skulle jobba.. och varför så tidigt? För mitt jobb ligger in i helvettet .. haha nä det ligger utanför Stockholm, och tågen där går bara två ggr per timme, så det gäller att passa tiden .. annars är det kört! Iaf nog om det .. jag skulle ringa Alex (kollega) när jag går hemifrån.. skulle typ väcka honom .. för han suger på att gå upp i tid.. vi skulle till jobbet tillsammans.. plus att vi bor på samma linje .. kommer fram till Östermalm .. väntar på honom där… för han e jävligt seg .. tittade runt lite för jag såg inte hans silvriga Mercedes.. konstigt tyckte jag och fråga honom.. då sa han att den har pajjat lite så den är på lagring.. Faan tänkte jag .. hur fan ska vi till jobbet.. då sa han att han lånade mammas bil (en Porsche) de ni!! Lägg det på minnet!! Haha .. blev helt chockad,, för jag har aldrig i hela mitt liv åkt på en sådan bil! haha och det är inte varje dag man åker på en sån bil :D ..  Vi åt lunch i bryggan.. det var jävligt niice.. tills det började regna..  Jag slog ett vad med alex.. ångrar mig ni .. och eftersom jag förlora vadet .. så var jag tvungen att följa med honom till stan för att han ville köpa ett par chinosar, vad alla pratar om dem (?!) haha för den här jäveln tog det mer än en timme för att välja vilken han skulle ta .. asså fyy fan .. han är ju värre än mig hahah..s en trodde jag att vi skulle hem .. nej.. vi går förbi ett affär .. då får han syn på en t-shirt, så typisk nog han var tvungen att gå in butiken!! Haha .. sen var han sugen på glass.. så vi satt o åt glass.. under hela tiden tänkte jag måste hem och plugga .. nä han lovade mig att han skulle köra mig hem.. så vi gled in med Porschen till förorten haha vilken känsla det var haha ..it happends once in life* .. hihih .. när jag kom hem, kände jag lukten av Pizza, så jag åt Pizza till middag ..sen jag tog en powernap, var tvungen annars skulle jag inte kunna plugga natten lång .. haha och när jag vaknade så var skit svårt att stiga upp från sängen… sängen vilde inte att jag skulle upp, för den var så varm och sköön =) haha .. Kom nyss på att jag har ett intervju imorn .. där kommer jag göra ett skriftligt prov,, och dem kommer ta bild, fan jag som har en liten sår på läppen.. Craap..! har en fullspäckad vecka här .. måndagen ska jag ha intervju.. tisdagen har jag ett stort prov, onsdagen ska jag följa med pappa till akutläkaren, stackaren får inte ta några mediciner alls förens undersökningen.. , trots att han har pollenallergi, sen på torsdagen har jag ett muntligt förhör, det är två lärare som kommer vara där.. som jag knappt känner (skit nervös) ..  sen måste jag ta ett beslut över en grej, som gäller om min framtid.. så jag har lite beslutångest.. sen måste jag ringa till läkaren och boka tid.. fan jag lovar att jag dem måste undersöka hela kroppen .. för ngt är fel med mig.. nu i tre dar har jag haft ont i mitt revben.. vet inte om det är för att jag har sovit hos mammas säng.. eller för att jag har nyst, eller hostat mycket, för jag kan varken hosta, eller nysa, eller skratta ordenligt.. måste verkligen ta det försiktigt.. plus att får hjärtklappningar.. aah something is wrong with me.. ojj va mycket jag skrev.. ähh upp till er om ni vill läsa..

Dagens låt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0