RIP Philips TV =(

NEEEEEJ!!! Fan min TV pajjade nyss.. visste att den skulle dö ngn dag .. men den var tvungen att dö just nu.. när jag höll på att titta på film.. när det var en halvtimme kvar :( BUUUH! IT'S SUCKS SO BAD, TO BE WITHOUT MY LOVER!! Sedan när elen gick.. ni vet den där dagen .. man fick vara utan el i en timme eller ngt.. sen dess var tvn lite trög.. det tog typ från 5 min till en halv timme att öppna den ..hade verkligen ingen tålamod att vänta.. sluta med att jag gav upp.. ibland hade man tur.. men jag är en person som inte har så mycket tur i livet.. typ idag på morgonen när jag skulle starta tvn.. asså kämpade i 20 freakin minuter!! .. tillslut pallade jag inte .. fii fan!! så nu helt plösligt.. släcks den med ett ljud .. den röda knappen lyser inte .. det hörs ljud.. samt lukat bränd från tvn.. FAAAAN! Jag kan verkligen inte leva utan tvn.. .. det är ännu synd om mamma och pappa... haha för det är dem som tar erövrar tvn varje kväll .. och på dagen också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0