"Så luras du att äta för mycket"

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5099789.ab

Känner ni igen er?, det gör jag faktiskt... haha .. fast en sak kan jag erkänna.. jag var en sådan person förut, nu är jag inte sån typ längre .. men helt sjukt att det stämde.. man vägrade erkänna.. så man skyllde jämnt på ngn, typ att mamman lagade god mat (BULLSHIT!) , så jag var tvungen att smaka.. vilket ledde till att man åt en hel portion!! haha ..Jag vet inte hur många gånger om dan jag gick in till köket, så fort jag blev hungrig.. haha det var som ett reflektion.. "Vi äter med våra ögon, inte med vår mage" Det är så sant, att jag håller med honom .. men jag är glad, men samtidigt stolt att jag har kommit ur den här cirkeln'  Förut skötte jag inte maten så väl, jag åt väll typ ca två gånger om dan  och små åt väldigt mycket.. nu äter jag tusen gånger bättre och känner mig starkare, än vad jag gjorde igår!

// Love n'

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0