Skit också!!

Precis när jag skulle sätta på kranen (skulle duscha), så finns det ingen varmt vatten ... jävlar också .. okej väntar en stund.. så kommer det varmt vatten.. fast det är smuts vatten WTF!!! Blir ju helt crazy!! vill ju duscha .. hmmmm får se hur länge jag pallar vänta ... haha just kom jag på att samma sak hände när jag var i Rumänien .. ingen var hemma då .. det var bara jag själv .. så när jag sätter på kranen så kommer det bara kallt vatten .. fick inte panik än.. så kom jag på att .. jag kan ju värma vattnet.. så ser jag att gasen är slut .. var i panik.. försökte ringa broshan o dem .. kunde inte få tag på dem .. sen fick jag tag på honom, så köpte han gas grejen på vägen hem och det slutade med att jag solade i balkongen .. ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0