Such a bad day today..

Idag är som sagt ingen bra dag för mig ... dagen började med en dålig nyhet, som jag helst vill inte tala om det här .. men det känns som jag är den olyckligaste i världen just nu .. och det suger ..just den här tanken!! =/ förutom de så har jag skiit ont i magen att jag vet inte vart jag ska ta vägen .. skulle träna och handla idag, så jag fick skippa det istället .. förutom de så  kom jag på att jag skulle vara på ett möte igår... Attans också!! .. och sen så skulle jag ringa runt lite .. men jag orkade inte .. har typ legat i sängen hela dan ..  Fyy fan det är verkligen inte min dag!! =(   ... btw så kommer så kommer nadia och zakyy hem från Marocko, dem har vart där i en månad .. ska bli kul o träffa skitungarna .. saknat dem massor!! Anyways vet inte vad jag ska skriva .. är ju hur deppad som helst.. men vi får se.. Vi kanske hörs imorn om inte jag lever!! Ha det så bra =/

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0