Tjenis!

Tänkte bara berätta kort om vad jag har gjort under helgen .. i lördags så hämtade jag ut en paket, och där låg ett modem, ni vet den där bredbands grejen som jag har pratat om här .. men tyvärr funkar den inte.. iaf nog om det..sen så ringde A om inte jag ville till Sigtuna .. för att fira hennes mosters silverbröllop… så jag drog dit, hade ändå inget att göra, så varför inte liksom, .. så jag fick träffa hennes släkt, en del har jag träffat tidigare .. men vi hade det rätt skojj där tills på slutet, då fick jag mina attacker, kunde inte andas, ögat blev röd … så M skytsade mig hem .. och idag så träffade jag Mary en stund, sen så gick jag, min syster och min mamma ut o stekte oss i solen .. blev rätt brun faktiskt ..o juste mamma lagade tonfisk med ris, som vi tog med oss.. skiit gott måste jag säga, sen kom jag hem, tog en snabb dusch och gick över till Sam för lite gossip .. nu är jag hemma , och ska titta på härlig rulle och äta ngt gott .. :)

 

Sam det var han jag menade Chris Pine* har lagt flera bilder på honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0