Trött näädii :/

Kom nyss hem.. var ju på intervju idag.. så A följde med mig, som min moraliska stöd.. haha nää skämta bara.. det börjar med att vi tog fel tåg... skulle egentligen ta den som går mot Bålsta.. ja så vi fick lite panik.. tog en buss mot Stockholm C . och där tog vi den rätta tågen.. intervjun gick helt okej.. känner bara att jag kunde ha sagt mer på intervjun.. var lite nervös... försökte spela normal.. men nu hoppas på det bästa =) .. sen fick man skriva ett personligtbrev.. fick blackout.. visste verkligen inte vad jag skulle skriva om.. så vet ni vad jag gjorde? jag gick in i Hotmail, och letade efter ett personligt brev... en voolaaa .. hahhaa I know smart gjort.. men det är en hemlis.. väl när vi skulle hem så ser vi att tågen var på väg till stationen.. vi sprang så snabbt vi kunde .. men vi missade den.. så vi tog nästa tåg.. sen när vi kom fram till stan var vi så vrålhungriga.. så vi gick in till närmaste café ... jaja det är vad som har hänt så länge.. ska plugga vidare.. har ett stort prov imorn!!!

 Dagens låt! (skön låt föresten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0