Glocalnet Mobilt Bredband -



 Glömde säga att det här är vad jag hämtade ut igår.. skulle egentligen göra det förra veckan .. men jag orkade inte helt enkelt.. men nu så funkar den inte .. vet inte om installerade fel eller ngt.. M har åkt på affärs resa .. och broshan är inte hemma.. vem kan man fråga, som är bra på sånt skit .. den här lilla modemet, ser kanske jätte lät ut ..men tyvärr inte för mig .. antigen finns det ingen signal, eller så sitter inte sim kortet ordentligt.. det här är så krångligt .. sitter nära fönster som dem sa.. men det funkar ju fortfarande inte .. hmm får ringa dem .. annars får jag ringa broshan ..  för ett par veckor sen ringde ngn snubbe från Glocalnet, började med att säga.. eftersom vi är speciella kunder.. ska vi då få speciell erbjudande .. (för att locka kunderna – och det gjorde dem faktiskt)  .. vi skulle pröva den i en vecka.. och se hur den funkar om den är bra o så .. sen om vi skulle behålla den .. då skulle dem bjuda på start avgiften (300 kr) plus dem bjuder på 3 första månaderna . .. och sen bjuder på modemet som kostar 900 ut i marknaden.. och sen ngn dagtrafik bullshit .. visst lätt det bra .. så jag tackade ja (ville pröva den i en vecka) .. så vi tog en muntligt avtal … jaja nu Pizzan klar muuums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0