ZzZzZzZ.......

Är helt död nu, efter en lång dag .. dagen började med intervju .. snubben som intervjuade mig, känner syrran .. så aa vi satt o prata för det mesta om henne he he he ... mitt i intervjun ringer ngn honom på mobilen ,, så där pratade han i typ 10 min (!!) haha .. skön snubbe iaf i like him .. men jag håller tummarna. :) .. sen så kom jag på 3 skit ungar tar studenten iår .. så jag måste köpa present .. så var i stort sätt jakt efter student present .. tyvärr kan jag inte säga det här .. för dem läser bloggen .. men kan säga att presenterna är köpta från STHLM! haha .. sen kom jag SKHLM .. och käkade glass (dåligt av mig!) -.. har ätit så mycket skärp på sista tiden .. bad me!! .. sen tog en nap när jag kom hem .. sen så gick jag , mamma och pappa för att fiska .. och för att inte skryta .. så fångade jag rätt många fiskar  ... och jag lovar det var inte TRÅKIGT!, som vissa påstår .. det var skit kul faktiskt.. ska faktiskt tvinga tjejerna ngn gång!! ;) naijti najti .. xxx

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0