ATTENTION EVERYONE!! HAR INGA SKOLA FÖRENS NÄSTA ÅR!! :D :D WEHOOO :D :D

Usch! Vilken lång dag det var, kom hem runt fem tiden, fick ju fetaste huvudvärken då, p.g.a av NO- sleep!! Annars var det rätt mycket i skolan, allt på en gång, det var mycket dem (lärarna) gick igenom,.. sedan hade vi en gemensam lunch med klassen och lärarna :) och jag and my girls valde KEBAB PIZZA, den var god men lite snålt,.. haha det är okej att ge synpunkter! Nä det var trevligt.. Känns konstig, men samtidigt skönt att slippa skolan, det är så att jag kommer inte ha ngn skola för ens NÄSTA ÅR (2010!!) Jealous?? I know!! hahah .. ska bli skööönt!! Skulle igentligen ha praktik, men för en anledning ska göra det istället under sommarn (8 veckor) I know hela min sommar (nästa år) är förstörd =( .. ähh måste se det på det ljusa sidan ;) .. ska även göra ngr prov under tiden.. så det funkar bra för mig :P för jag har med tid att plugga, WHICH is good =) Men för att driva tiden (hela 2 månader) har jag tänkt att jobba, ta körkorts lektioner, PLUGGA, träna, lägga mer tid på min vänner :) Kommer sakna tjejerna, men vi kommmer ändå ses nästa vecka :) .. nää nu ska jag sluta babbla!! haha Dags att plugg en stund!!

( den här åt vi idag till lunch - snor den här bilden från Ban ;) -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0