Brother Day

Nu är jag äntligen hemma, efter en lång dag på stan!! Måste bara säga att det är lyxigt att åka bil, för man slipper gå plus åka tåg eller buss ;) .. efter provet (15 min) hämtade Mattias upp mig, så vi åkte in till stan, han skulle köpa present till sin tjej, så självklart ville han ha mitt råd :D, men det hela slutade med att han shoppade till sig själv.. great liksom, så man fick stå där säga vad som passade och vad som inte passade, jag spelade helt enkelt hans personliga stylist! Hahaha nää det var kul i alla fall, efter all shopping hamnade vi på taco bar :) Satt där och pratade om livet och massa annat, behövde efter allt jag har gått igenom, han är en bra lyssnare kan jag lova ;).. tacksam att jag har honom as a big brother - Love you! ♥

Vill lägga upp en bild på honom med hans nya vinter jacka (cheating jacket hahhahha) men han vägrar, han är lite camera shy...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0