Dental messan

Shiit! Har skit ont i magen, känns som att jag ska föda barn snart, hahha andas in och ut är precis vad jag gör!

-
-

Idag var jag på den där tandläkare mässan, eller vad nu hette, SKITSAMMA!
Det var jag Ban, Amalea och Sengül som gick ditt tillsammans och det var skit kul, speciellt alla gratis grejer man fick, (vadå? erkänn att gratis är gott) jag var mest den blyga, som skämdes och så, medans Ban och Amelia ska vi inte prata om hahaha ? "hur mycket kostar den?" "Vad är skillnaden?" osv. rena skådespeleri! hahah It was fun! Bra att vi va 4, så man slapp skämmas själv. Blev så trötta av bära våra väskor, och jackor plus alla "goodiebags", så vi gick och lämnade in våra saker, och började om på nytt! Hahah Så hela vägen hem fick vi gå med 3 feta stora kassor plus väskan, där låg det också lite grejer, har så ont i mina axel och rygg av allt bärande! Jag skojar inte! Ändå fattar jag inte vad den innehöll! Men ni ska få se lite bilder ^^ Då lär ni nog fatta!


Tyvärr så kan jag inte lägga upp bilderna, hittar inte min kamera sladd, gör det så fort jag hittar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0