Eid nästa fredag!! :D

Nästa fredag är det EID (aka muslimernas andra "jul" för i år) :D :D och jag längtar som fan! På förra eid kunde jag inte gå till moskén för att be eid bönen, men den här gången, nu jävlar asså!! hahah.. nää ni systrar vet ju säkert var jag talar om! (Förbannelse - kallar jag det här) hahha.
Roliga är att jag skickade sms (imorse) till alla mina muslimska vänner om att det är eid nästa vecka, men jag fick ingen reaktion, tror inte dem har fattat det, men jag fick svar från några då klockan var 12,, hihi lite små kul, men nu så funkar ju inte mobilen, så det måste nog vara därför, btw nu är det nödsamtal som gäller!! :@

Den här gången har pappa och hans kompisar har hyrt en lokal, så vi kommer fira eid med alla av hans vänner! Ska bli kul, för man känner ju nästan alla där, ;) men nu kommer paniken, för jag vet inte vad jag ska ha på mig till festen! Tänkte köpa ngt från London, men tänk om det inte kommer i tid, för den risken vill man ju inte ta! Men jag bad S köpa åt mig när hon åker till London :D. fast det får jag när hon kommer hem efter eid, för hon ska fira där, lycko henne! Som sagt I can't wait!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0