SUSHI

Efter "sushi" snacket med Mary, blev jag sjukt sugen på Sushi! Vill ha det nu nu!! haha annars har jag spenderat hela min dag i sängen, och åt massa gott och druckit också :) nU känner jag mig jävligt full av colan, min mage alltså!! Förutom det, har jag hunnit se ett par filmer, bombadderat jay seans - If I aint got you.
Och precis som alltid har jag pratat med resten av min släkten, för att säga eid mubarak (dem jag har inte hunnit prata igår) ..- det har blivit som en tradition för oss, men lite svår att få tag på alla och för passa tiden, för alla bor ju lite vart som helst, hela min släkt bor inte i BD längre, lite tragisk! I köket står mamma och syrran och lagar mat, och jag känner mig som en princhesa! =D. .. Ska titta vidare på fotbollen nu :)


Kommentarer
Postat av: Mary

suuuuushi...hehehe ;)lol

2009-11-30 @ 12:48:13
Postat av: Anonym

so yum yum :D

2009-11-30 @ 23:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0